loading...

مشاوره کنکور تی وی

بازدید : 20
پنجشنبه 22 دی 1401 زمان : 14:05

آیا نیاز است حتماً از مشاوره تحصیلی کنکور استفاده کنیم؟ هر ساله با رقابتی‌تر و پیچیده‌تر شدن کنکور سراسری، نیاز به یک مشاور کاربلد و باتجربه که خود این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته، آموزش دیده و دلسوزی و آگاهی لازم برای مشاوره دادن به داوطلب کنکور را دارد، بیشتر از گذشته احساس می‌شود.مشاوره تحصیلی کنکور، اگر اصولی و عالی باشد، می‌تواند به کسب رتبه خوب در کنکور به شما کمک زیادی کند. اما فقط همین نیست


در ادامه این مقاله ما به بررسی مهم‌ترین نکات در رابطه با مشاوره کنکور ریاضی فیزیک می‌پردازیم. موضوعاتی مثل اینکه اصلاً چرا باید از مشاوره تحصیلی کنکور استفاده کرد؟ از یک مشاوره کنکور ریاضی فیزیک باید چه انتظاراتی داشته باشیم؟ مهم‌ترین نکاتی که برای انتخاب بهترین مشاورتحصیلی باید به آن‌ها توجه کرد چیست؟ و... . در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای انتخاب مشاوره کنکور داریم که ویژگی های این مقاله را در خود دارد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید از مشاوره تحصیلی استفاده کنیم؟

استفاده از راهنمایی‌های یک فرد باتجربه که خودش این مسیر را به‌خوبی پشت‌سر گذاشته و تجربیات مفید زیادی دارد، می‌تواند از تکرار بسیاری از اشتباهات در این مسیر جلوگیری کند و روند پیشرفت شما را سریع‌تر کند.مخصوصاً در رابطه با کنکور ، که روش خواندن هر کدام از دروس، نحوه تست‌زنی، مهارت‌های آزمون دادن و... نیازمند توجه به نکات بسیار مهمی است، استفاده از مشاوره کنکور می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

آیا مطالعه زیاد برای قبولی در کنکور کافی است؟

برخی از دانش آموزان فکر می کنند برای موفقیت در کنکور کافی است درس بخوانید و تست های زیادی بزنید! در حالی که تجربه بهترین های کنکور سراسری خلاف این را نشان می دهد. جالب است بدانید که موفقیت در کنکور مانند بسیاری از تست ها و مسابقات دیگر علاوه بر خوب مطالعه و شرکت در امتحانات مستلزم تسلط بر تکنیک ها و نکات بسیار مهم است. اما این نکات چیست؟ آنها را بیشتر بررسی خواهیم کرد.


نکات مشاوره تحصیلی

به طور کلی مهم ترین مهارت هایی که برای موفقیت در کنکور سراسری باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:
تسلط بر نحوه خواندن هر درس
تکنیک هایی برای پردازش اطلاعات به حافظه بلند مدت و برای بازبینی و یادآوری اطلاعات
تسلط بر روش های مختلف آزمون
آزمون و آزمون مهارت های تحلیلی
تسلط سریع کنکور سراسری بر مباحث مهم و منظم.
کنترل احساساتی مانند استرس، ترس از شکست، اهمال کاری و دلسردی
با اخبار، اطلاعیه ها و سرفصل های جدید امتحان و نحوه برخورد صحیح با آنها آشنا شوید
استانداردهای پذیرش گروه ها و دانشگاه های مختلف را بشناسید، اهداف خود را تعیین کنید و...

حال باید از خود بپرسید که آیا من اطلاعات کافی در مورد همه موارد فوق دارم؟ آیا می دانم در هر دوره چگونه مطالعه کنم؟ آیا من با انواع چالش ها آشنا هستم و آیا می توانم از پس هر کدام بر بیایم؟ با توجه به اتفاقاتی که در سال کنکور رخ می دهد مانند مدیریت استرس، تنظیم خواب، مدیریت زمان برای موفقیت در مدرسه، امتحانات نهایی و کنکور و ... آیا به تنهایی از پس همه اینها برخواهم آمد؟
اگر پاسخ شما مثبت است، به نظر می رسد نیاز شما به استفاده از توصیه های امتحانی ریاضی فیزیک چندان جدی نیست، اما اگر در مورد هر یک از این موارد کمی سردرگم هستید، بهتر است بدون اتلاف وقت بیشتر کمک بگیرید. از مشاور متخصص و آگاه در آزمون های ریاضی و فیزیک.
استفاده از مشاوره کنکور فیزیک و ریاضی می تواند تمامی مباحث فوق را پوشش دهد، از اتلاف وقت که با ارزش ترین سرمایه برای شما در سال کنکور است جلوگیری کرده و در نهایت کمک زیادی به شما برای رسیدن به موفقیت های لازم و جلوگیری از رفتن شما کند.

قیمت مشاوره تحصیلی چقدر است؟

هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم باید معیارهایی را در انتخاب مشاور در نظر بگیریم. به طور کلی خانواده دانش آموزان کنکور در سال های آخر متوسطه دوم هزینه های زیادی برای تهیه کتاب و منابع، تست ها، برخی کلاس های کنکور متحمل می شوند. در انتخاب مشاوره برای کنکور که یک روند مستمر است دقت کنند. در ازای دریافت هزینه مشاوره آزمون بهترین خدمات را دریافت کنید.

آیا داشتن مشاوره تحصیلی خوب است؟

مسیر کنکور برای اکثر داوطلبان کنکور سراسری مسیری ناشناخته و سخت است. اگر بخواهیم بر اساس آنچه به ما گفته شده و شنیده ایم و بر اساس آزمون و خطا به آن سمت برویم، مطمئناً شکست خواهیم خورد. بهتر است مشاورانی را انتخاب کنید که در کنکور قبول شده اند. چگونه می توانیم از تجربیات و دانش شما با این مشاوران استفاده کنیم؟ و ما را از فراز و نشیب ها و چگونگی پیمودن این مسیر دشوار آگاه کنید.

مشاوره تحصیلی چه خدماتی ارائه می دهد؟

یک مشاور تحصیلی خوب در ازای دریافت هزینه مشاوره امتحانی، پشتیبانی ارائه می دهد. این وظایف شامل برنامه ریزی شخصی و شخصی مانند نقاط قوت و ضعف دانش آموز، نظارت منظم بر وضعیت دانش آموز و نحوه استفاده از برنامه، ارتباط منظم و تماس تلفنی با دانش آموز است -کتاب، پاسخ به سوالات دانش آموز، آموزش نحوه مطالعه. تمام یاددهی و یادگیری یک مهارت آزمایشی است، نگاه کردن به رفتار دانش آموز و در صورت لزوم توصیه قوی و داشتن یک آزمون شخصی برای سنجش وضعیت تحصیلی دانش آموز و نتایج کتاب آمادگی دانش آموز.


چرا باید مشاوره تحصیلی بگیریم؟

بسیاری از دانش آموزانی که در ماراتن کنکور هستند اهمیت مشاوره کنکور را نمی دانند. با این حال حتما می دانید که قیمت مشاوره کنکور و خدمات آنها بسیار کمتر از مشاوره بدون کنکور است. زیرا اگر بخواهید با آزمون و خطا و بدون اطلاع از کنکور، زمان، انرژی و انگیزه زیادی را در این عرصه عظیم صرف کنید، در نهایت به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. از آنجایی که هنگام برنامه ریزی و مطالعه دروس زمان کافی برای آزمون و خطا وجود ندارد، باید از افراد متخصص مشاوره بخواهید.


هزینه های مشاوره کنکور و شهریه ماهانه چگونه تعیین می شود؟

قیمت هر محصولی که خریداری می کنید بر اساس کیفیت آن محصول تعیین می شود. خدمات مشاوره از این قاعده مستثنی نبوده و هزینه ورودی بر اساس کیفیت خدمات ارائه شده توسط مشاور یا مرکز مشاوره می باشد. شرکت مشاور چند سال تجربه در زمینه مشاوره کنکور دارد و از چه مشاورانی استفاده می کند در تعیین کیفیت بسیار موثر است.

آیا هزینه مشاوره تحصیلی بر حسب رشته متفاوت است؟

اساساً نمی توان گفت برنامه ریزی در برخی زمینه ها آسان و در برخی دیگر دشوارتر است. در واقع اصول کار مشاور و قواعد برنامه ریزی از جهات مختلف مشابه است و تفاوت چندانی با هم ندارند. به همین دلیل هزینه مشاوره کنکور در هر رشته با رشته دیگر یکی نیست و هزینه مشاوره کنکور با توجه به کیفیت کار مشاور و میزان پیگیری و عملکرد متفاوت است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 382
  • کدهای اختصاصی